E-poest ostmise tingimused


Müüme nii eraisikutele kui firmadele. Kauba saadame teele pärast raha laekumist meie arveldusarvele. Soovitame saata maksekorralduse koopia eelnevalt meilile.

Klikates pildile, avaneb viimasel toote tasandil, tootest suurem vaade. Piltidel on illustreeriv tähendus.

Soovides toodet osta, lisage kogus ja siis klõpsake hiireklahviga toote nimetuse kõrval olevale  nupule LISA KORVI. Valitud toode liigub ostukorvi. Soovi korral valige järgmine toode.  Ostukorvi sisu näete avalehe, üleval, paremal, päise all olevas aknas. Koguseid saate korrigeerida ostukorvis + ja - nupuga 1 toode korraga.  

 Lõpetuseks valige transpordi viis, kas 3.87€ maksev Itella-SmartPost või Omniva  pakiautomaat, teie elukoha läheduses või natuke mugavam moodus, kuller toob kauba teie firmasse või koju 4.95€. 
Itella/SmartPost ja Omniva pakiautomaatide asukohad leiate klikates vastava transpordi valiku aknal. 
(Saada tellimus) nupust läheb tellimus meie meilile, võtame teiega ühendust ja saadame Teile kauba eest arve. Kaubad broneerime.  

Kui soovite midagi täpsustada, arve aadressi või kauba tarne aadressi, kauba koguseid, kirjutage märkuste lahtrisse oma soovid. Võite saata ka lisaks meili oma soovidega myyk@tackmr.ee või helistada telefonil 4733462

TOODETE OTSING
Kasutage kiirotsingut, kui teate täpselt mida otsite. Kiirotsing asub lehekülje üleval servas. Kirjutage tekstilahtrisse otsitav sõna või kood ja vajutage nupule LUUP või lihtsalt klaviatuuril klahvi ENTER. Otsimistulemusena kuvatakse toodete nimekiri lehe allpoolses osas joone all.


OSTUKORVIS TEHTAVAD MUUDATUSED


OSTUKORV nuppu vajutades kuvatakse ostukorvi sisu,  mis püsib muutumatuna terve päeva, isegi kui vahel e-poest väljuda.
 Koguse suurendamiseks, vähendamiseks  + või - nupud või kirjutage suurem kogus lihtsalt lahtrisse. Toote eemaldamiseks nimekirjast vajutage nupule (-) ja tooterida kaob. Kui soovite lisada täiesti uut toodet vajutage vasakul olevasse TOOTED vastavale toodete grupile ja valige uus toode. 

TELLIMUSTE TEGEMINE, MUUTMINE JA KINNITAMINE

Valige  tarneaadress, kontrollige arveaadressi õigsust ja täitke muu informatsioon ning vajutage SAADA TELLIMUS.  Kõik väljad on täitmisiseks kohustuslikud, et  saaksime turvaliselt Teieni kauba toimetada. Kui ilmub veateade, siis järelikult olite jätnud mõne rea täitmata või täitsite valesti.

TELLIMUSKINNITUS

Kontrollige veelkord andmete õigsust ja valige tarneviis. Pärast seda jõuab info teie tellimusest Tack MR postkasti ja tellitud tooted reserveeritakse laos. Arve saadetakse teie meilile.

Krediiditaotlus

Kui Teie äriühing soovib taotleda krediiti, siis lepingu sõlmimiseks saatke avaldus. Krediidilimiidi üle otsustamiseks on OÜ Tack MR-l  õigus küsida kolmandatelt isikutelt ärikrediidi soovitust. Juhul kui Teie krediiditaotlus rahuldatakse, saadame Teile koostöölepingu allkirjastamiseks. Krediiditingimused jõustuvad pärast lepingu mõlema poolset allkirjastamist. Tack MR OÜ on õigus ühepoolselt katkestada krediidi andmine kui klient ei täida korrektselt võetud maksekohustusi.

Arvelduste kord

Arveldused OÜ Tack MR-ga ettemaksu tingimust omavate klientidega toimub pangaülekandega või sularahas teile saadetud arve alusel. Raha tuleb vastavalt tellimuse kinnitusele maksta OÜ Tack MR arveldusarvele või kassasse enne kauba kätte saamist. 


Kauba tagastamine 

Teil on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada, kui need mingil põhjusel ei sobi. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Tack MR OÜ võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne postitamist teavitus aadressile myyk@tackmr.ee kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number. Raha tagastatud kauba eest kantakse Teie arveldusarvele 7 päeva jooksul peale kauba meile tagasi jõudmist. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.
Taganemisõiguse kasutamisel peab tagastatav kaup olema originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte rikutud) ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid, dokumente). Tagastatud kauba halvenemise korra vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, tuleb asja käsitseda ja kasutada üksnes nii, nagu seda lubataks tavapäraselt teha poes.Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on müüjal õigus ostjale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates asja tagastamisest.
Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud kauba müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata kui:
- kaup on laost otsa saanud;
- kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
- kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele.
Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa nii ruttu kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul. Müüja võib tellitu asemel üle anda ka vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga asja või osutada vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga teenuse, kui selline võimalus oli poolte vahel eelnevalt kokku lepitud.

Vastutus ja vääramatu jõud

Müüja ei katseta toodete sobivust mingite konkreetsete seadmete, tarkvara või süsteemidega, töökõlblikkust eritingimustes jne.
Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele või nõuetele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
Müüja ei vastuta ühelgi juhul ostjale põhjustatud kaudsete kahjude eest.
Müüja poolt makstava kompensatsiooni suurus ei saa mingil juhul ületada kauba eest makstud summat.
Müügilepingu tingimuste rikkumine on vabandatav kui selle on põhjustanud vääramatu jõud.


Kohaletoimetamine

Väiksemad tellimused saadame teile lihtsalt turvaümbrikuga, käsipostiga. Kauba toob Teile kullerteenus  järgmise tööpäeval või Tallinnas, kolmapäeviti, meie firma transport. Hind alates 3.87€ koos km-ga. Kullerfirma puhul alates 4.95€ koos käibemaksuga.  
 Raskete postipakkide ja suuremõõduliste toodete puhul kehtib kokkuleppe hind. Kõik tellitud ja makstud kaubad jõuavad kohale ühe tööpäeva jooksul peale raha laekumisest meie arveldusarvele. 

Reklamatsioonid
Klient on kohustatud kauba kätte saamisel koheselt kontrollima pakkeüksuste (kohtade arvu) vastavust saatedokumentidele. Kauba vastuvõtja peab pakkeüksuste mittevastavuse ja/või pakendite kahjustuste kohta tegema vastavasisulise märke saatedokumentidele, lisades loetavalt oma nime, allkirja ja kuupäeva ning informeerima juhtunust 2 tööpäeva jooksul OÜ Tack MR müügiesindajat. Palume teha kahjustunud pakendist foto, enne avamist ja saata meile meilile. Kui kinnistes pakendites olevad kauba kogused (tükid) ja /või kaubaartiklid ei vasta OÜ Tack MR-i poolt väljastatud saatedokumentidele, siis on klient kohustatud esitama kirjaliku pretensiooni 2 tööpäeva jooksul arvates saatedokumentidele allakirjutamise päevast, kauba kätte saamisel. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.


Garantiiremont

Kõik garantiiremonti saabunud tooted testitakse ja peale seda määratakse edasine toiming - asendus, remont või tagastus kliendile juhul kui viga ei leitud, reeglina 7 (seitsme) päeva , kuid mitte hiljem kui 30 (kolmekümne) päeva jooksul. Erandjuhtudel võib garantiikäsitlusaeg ületada 30 (kolmkümmend ) päeva toodetel, mille garantiiremonti või vahetust teostab seadme tootja.Toote garantiiremondis viibimise ajaks kliendile asendusseadet ei väljastata.


Kõik hinnad koos käibemaksuga

Telefonid  tööpäevadel  10.00-17.00: +372 5060337;  +372 5026148

INFO TELEFON: +372 4733462

Tack MR OÜ

Jaama 17, Haapsalu 90507

reg.Nr. 10346024

KMKR nr. EE100401457